۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵

امام جمعه بوشهر:

حریم هوایی ایران از امن‌ترین حریم‌های فضایی جهان است

حریم هوایی ایران از امن‌ترین حریم‌های فضایی جهان است

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حریم هوایی ایران از امن‌ترین حریم‌های فضایی جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح دوشنبه در دیدار فرماندهان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر اظهار داشت: ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی روز بزرگی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از پایگاه‌های موفق در ایران، پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی در بوشهر است، اضافه کرد: این پایگاه در دوران مختلف افتخاری برای ایران اسلامی بوده و همواره در آمادگی و اقتدار است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به حضور نیروی هوایی در ۱۹ بهمن سال ۵۷ در محضر امام راحل، خاطرنشان کرد: نیروی هوایی نیرویی بصیر، ولایتمدار و انقلابی است و این نیرو امتحان خود را به خوبی پس داده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی هوایی بعد از انقلاب نیز شهدای بزرگی را در راه دفاع از نظام و انقلاب تقدیم کرده است، بیان کرد: بخش عظیمی از اقتدار یک نظام به اقتدار در عرصه نیروی‌های مسلح مربوط است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به برخورداری نیروی هوایی ایران از نیروهای متدین، مومن، کارآمد، آموزش دیده، باتجربه و ولایت‌مدار افزود: حریم هوایی ایران یکی از امن‌ترین حریم‌های فضایی جهان است.

وی با اشاره به توانمندی‌های ایران در تولید سخت افزارهای جنگنده‌ها، گفت: آمادگی ایمانی، تقوایی و اخلاقی و ولایی مهم‌ترین و بهترین نوع آمادگی است که باعث توانمندی نیروهای مسلح ایران اسلامی شده است.

کد خبر 3044956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha